luni, 6 februarie 2012

Festivalul de Flamenco, acum un an

Remember 2011: pianista Rosa Pardo în concert la Ateneul Român.


"Admir muzica şi artiştii români. Cu ani în urmă, am cântat la Bucureşti şi am ascultat tineri pianişti români de extraordinar talent, şi cum să nu-l pomenesc pe marele Sergiu Celibidache, pe care am avut şansa să-l ascult de atâtea ori în Spania.
Am interpretat în toată lumea rapsodia lui Albéniz pentru pian şi orchestră în versiunea lui Enescu, am făcut chiar şi o înregistrare pentru Decca. Am colaborat de mai multe ori cu cvartetul Enescu, iar o lucrare din repertoriul meu – dansurile româneşti ale lui Bartok – m-a făcut să apreciez legăturile pe care şi unii, şi alţii le avem cu muzica de origine gitano. Nu e mult, dar e destul ca să-mi dau seama de importanţa universului muzical românesc."
Rosa PARDO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu